הילטון ת"א. טאפסים תחת שמי ים התיכון

.

SeaView - מול ים
SeaView - מול ים

הנה טאפסים טובים. עשויים בתשומת לב מירבית, ברמה ספרדית, מטר מהים התיכון ושלושה מטרים מעליו. הכסאות נוחים, השרות אדיב ומקצועי, וכשאני אומר מקצועי, אני מתכוון למלצרים שעברו "קורס אדיבות ושרות, שנקרא לו כאן בשם הזמני: אהוב את הלקוח". הם קשובים וחייכניים כמו במלון מהרמה הגבוהה ביותר. למעשה הם עובדים שם. בהילטון תל-אביב.

בהילטון חונכים את המרפסת (הרחבה מאד) Sea view, הצופה לים והיא מאד (מאד) קרובה אליו. ובנוסף עשו טריק עיצובי והכניסו את המים לשולי המרפסת, אני לא יודע איך, אבל זה מאד נאה ואף מעניין. ושם על המרפסת, הטאפסים.

קציצות דגים חריפות וסלט חצילים קלויים
קציצות דגים חריפות וסלט חצילים קלויים

והאוכל?    סלט חומוס, עם זיתי קלמטה, אנשובי, פלפל ירוק, חרדל ושמן זית.  סלט עגבניות שרי חרוכות , עם גבינת מוצרלה, בצל אדום ופירורי ביסלי. כן, ביסלי, טיפלה מעושן וקראנצ'י.    פלפל במילוי גבינת עיזים. משובח-אש. סביצ'ה דג ים וסלק אדום אפוי בחומץ בלסמי מתקתק, עם כוסברה, בצלי שאלוט וצנוברים. כן, כן, נשמע טוב, נראה טוב וטועם טוב מאד.  דג ברבוניה על מצע פולנטה חמימה ומשובחת.  סלט כרובית ותפוח אדמה קטון, בצלי פנינה ופלפל אדום חרפרף. ואת הכל הכין גונתר בידרמן שמדבר אירופאית ומבשל ים תיכונית.

סלט עגבניות שרי חרוכות , גבינת מוצרלה, בצל אדום ופירורי ביסלי
סלט עגבניות שרי חרוכות , גבינת מוצרלה, בצל אדום ופירורי ביסלי

ויש עוד מינים שונים של טאפסים חמים וקרים וגם מתוקים קטנים כמו מוס מוקה, טירמיסו ומוס שוקולד.  כל המנות עולות 17 שקלים ועד 30 שקל למנה. לא יקר אבל יוקרתי.

האויר מצוין, סטרייט פרום דה סי, כמו שנהוג למלמל בהילטון ובתוספת אלכוהול מתאים, אולי זה ה-מקום למשחק המקדים למשחק המקדים.

רומנטיקה אמרנו?

.

קוקו... איש בין שף גונתר
קוקו... איש בין שף גונתר

2 תגובות

  1. דפנה לוי הגב

    הדרך האולטימטיבית ליהנות מאוכל: הרבה טעמים ומנות זעירות. יש גם מקום לא כשר?

השארת תגובה