מסעדת pronto (פרונטו) תחגוג את השנה האזרחית עם תפריט מיוחד

חוגגים את 2016 עם שף דיוויד פרנקל

מסעדת השף pronto (פרונטו) תחגוג את השנה האזרחית החדשה בערב מרגש עם תפריט מיוחד לצד טעימת יינות בורגון

ביום חמישי 31 בדצמבר, מסעדת השף pronto (פרונטו) בהובלת השף דיוויד פרנקל תחגוג את ראשיתה של השנה האזרחית החדשה בתפריט טעימות ייחודי. לצד תפריט טעימת יינות בורגון. האורחים ייהנו מתפריט סגור במחיר קבוע שמתוכו יוצעו מגוון אפשרויות למנות פתיחה, מנות ביניים, עיקריות וקינוחים לבחירה, זאת לצד תפריט איכותי של יינות בורגון הכולל כוס יין מבעבע, כוס יין לבן ושתי כוסות יין אדום.

החגיגות יערכו בשני סבבים, כאשר הראשון יחל בין השעות 18:30-19:30 עד השעה 21:30 במחיר של 280 ש"ח לסועד, והסבב שני יחל משעה 22:00 עד השעות הקטנות של הלילה, במחיר של 350 ש"ח לסועד. תפריט יינות הבורגון (הכולל 4 כוסות יינות) מוצע במחיר של 180 ש"ח לסועד.

פרונטו_שף דיוויד פרנקל_צילום- תמוז רחמן (4)בין המנות שיוצעו בערב השנה החדשה:

v   טארין כבד אווז מוסטרדה תפוז סיני פלפל קמבודי ובריוש

v   ריזוטו סרטנים, לנגוסטין וסבידה דיו ושמן צ'ילי

v   טרטר שרימפס קריסטל קולי עגבניות מעושנות, אגוזי מקדמיה

v   ניוקי ארטישוקים ירוקים גבינת גאודה מעושנת

מסעדת פרונטו נחשבת למוסד קולינארי מוביל, שהוקם לפני כ-27 שנים על-ידי המסעדן רפי אדר. אדר, קולנוען שחי שנים רבות ברומא, החליט להגשים חלום ולהקים באמצע תל אביב מסעדה איטלקית אמיתית הבנויה לפי מודל המסעדות האיטלקיות המשובחות. במשך שנות קיומה, התבססה פרונטו כמוסד יציב בנוף הקולינרי המקומי והפכה לביתם של כל האיטלקים בנשמתם. ב-1997 הוענק לפרונטו הפרס היוקרתי: "Ristorante Italiano" מטעם לשכות המסחר של ממשלת איטליה. ב-2010 עברה פרונטו ממקומה הוותיק ברחוב נחמני בתל אביב למשכנה החדש ברחוב הרצל פינת אחד העם, בואכה שדרות רוטשילד, והחליטה לשים את יהבה על השף המחונן דיוויד פרנקל. דיוויד פרנקל נחשב לאחד השפים הצעירים, הבולטים והמובילים בישראל וזכה לשלל תארים בתחום הקולינריה, ביניהם: שף השנה של TimeOut לשנת 2014, השף העולה של ישראל, Young chef of the year, פריצת השנה, הכוכב העולה של המטבח הישראלי ועוד. למרות גילו הצעיר, לפרנקל ניסיון מרשים ויוצא-דופן: סו-שף במסעדת "אורקה", מסעדת "כתית", מסעדת "flay" בניו-יורק, למד קונדיטוריה ב-fci, התמחה במסעדת "Per Se" של תומאס קלר ומסעדת "mugaritz" היוקרתית בעיירה סן-סבסטיאן. הקים את המטבח של "סושיאל קלאב" והתמחה במסעדת "noma" הדנית, אשר נחשבת למסעדה הטובה בעולם.

 

pronto הרצל 4, תל-אביב 03-5660915 

www.pronto.co.il

השארת תגובה