בקבוקי סודהסטרים במהדורה מעוצבת

בקבוקי סודהסטרים במהדורה מעוצבת מיוחדת לקראת חג האביב

בהמשך להצלחת מהדורת הבקבוקים שהושקה בראש השנה, החליטו סודהסטרים להמשיך את קמפיין איכות הסביבה המעודד שימוש בבקבוקים רב פעמיים, ולהשיק מהדורת בקבוקים אביבית מיוחדת לקראת חג הפסח, המעוצבת ברוח הטרנד העולמי של Infused Water (מי סודה מעושרים בפירות ותבלינים טריים)  

זה החג השני בו סודהסטרים מוציאה בקבוקים בעיצוב ייחודי במתכונת חג חגיגית המאפשרת להתחדש בעצמנו, או להעניק מתנה ייחודית לקרובינו.

שלישיית בקבוקי סודהסטרים בעיצוב אביבי
שלישיית בקבוקי סודהסטרים בעיצוב אביבי

הבקבוקים מהווים אלטרנטיבת אירוח דקורטיבית לשולחן החג, ומסייעים לחיזוק הרגלי שתייה בריאים יותר של כל המשפחה. מעבר לעיצובם המרשים של כלל הבקבוקים, הם מאפשרים לחסוך כסף וזיהום סביבתי רב הנגרם משימוש בבקבוקים חד פעמיים. מארז הבקבוקים החדש יכלול שלישיית בקבוקים ב-50 ₪, ומארז יחיד של בקבוק 0.5 ליטר הניתן לנשיאה בתיק. הבקבוק מגיע בגימור מטאלי ייחודי בעלות של 35 ₪, שיימכר בלעדית במוקד השירות והלקוחות ב-*9880.

על גבי אריזת הבקבוקים מצורפים שלושה מתכונים להצעות הגשה המשדרגות את הסודה, ותואמות את הפירות המעטרים את הבקבוקים (אננס, תות ולימון). ההכנה היא קלה ומהירה (השריית הפירות למשך שעה), ובסופה מתקבל משקה טרי מרענן וייחודי בעל טעם עשיר, ללא רכיבים מלאכותיים.

מתחילים בהגזת מים באמצעות ברי המשקאות של סודהסטרים, ולאחר מכן מוסיפים:

לטעם חמצמץ ומרענן: 4 חצאי פרוסות לימון + 3 פרוסות ארוכות של מלפפון + פרוסת ג'ינג'ר + 4 עלי נענע.

לטעם טרי ועשיר: 2 פרוסות אננס חתוכות למשולשים + 4 חצאי פרוסות לימון + גבעול לואיזה.

לטעם פריך ונועז: 4 תותים חצויים + 2 עלי בזיליקום.

לדף הפייסבוק של סודהסטרים

השארת תגובה