טעימת יין במרכז נא לגעת. חווייה מעניינת

חושי הטעם והריח מתעוררים לחיים

בלק-אאוט מרכז נא לגעת
בלק-אאוט מרכז נא לגעת

מרכז 'נא לגעת' מארח את יקב הרי גליל

למפגשים של ניחוחות וטעמים בזווית קצת אחרת

פברואר-מרץ 2013

 מרכז 'נא לגעת', מארח את יקב הרי גליל, ביראון למפגשים של ניחוחות וטעמים וחוויה ייחודית, בה מתעוררים לחיים חושי הטעם והריח ומזמין חובבי יין ואת הקהל הרחב לחוש, לטעום ולהריח את יינות יקב הרי גליל מזווית קצת אחרת.

 בבית הקפה קפיש, המופעל על ידי מלצרים חרשים וכבדי שמיעה ייהנו האורחים מ"טעימה מהגליל" מיינות היקב: הרי גליל קברנה סוביניון ו/או אביבים במחיר מיוחד של 10 ₪ לכוס.

במסעדת בלקאאוט, מסעדה בחושך מוחלט המופעלת על ידי מלצרים עיוורים או כבדי ראייה, יימכרו במסגרת הארוחות, יינות יקב הרי גליל בכוסות ובקבוקים: אביבים, מירון ויראון. בנוסף, בימי רביעי, יתקיימו הדרכות יין בחדר חושך לצד תפריט ייחודי.

אביבים 2010
אביבים 2010

מרכז "נא לגעת "ביפו, הינו מרכז תרבות ומקום מפגש בין אנשים חרשים, עיוורים וחרשים-עיוורים לבין הקהל הרחב. במרכז מתקיים דיאלוג שוויוני על בסיס חוויתי-אומנותי ותרבותי, באמצעות "תיאטרון נא לגעת" עם אנסמבל השחקנים החרשים -עיוורים, בית קפה "קפיש " ומסעדת "בלקאאוט ". מרכז "נא לגעת" זוכה לביקורות נפלאות בארץ ובעולם.

 יקב הרי גליל, ממזג בין המאפיינים הייחודיים של הרי הגליל העליון והמומחיות רבת השנים בייצור יינות איכות.בסל המוצרים 14 יינות, בשלוש סדרות יין: סדרת הרי גליל, סדרת גליל וסדרת גליל עליון. ששת הכרמים של יקב הרי גליל, נטועים בגבהי הרי הגליל העליון, 500 עד 700 מטר מעל פני הים. כרמי היין בעלי מאפיינים טופוגרפיים ואקלימיים שונים. פסיפס מגוון זה מאפשר ליקב ליצור יינות בעלי אופי ייחודי, משילובים שונים של כרמים וזני ענבים. מבנה יקב הרי גליל, הייחודי והחדשני ממוקם בלב הנוף העוטף את קיבוץ יראון.

 מרכז 'נא לגעת' – www.nalagaat.org.il/

יקב הרי גליל – www.galilmountain.co.il

השארת תגובה