פרס יצרני הוויסקי הטוב ביותר למזקקת ויליאם גרנט

'ויליאם גרנט ובניו' זכתה בתואר יצרני הוויסקי הטוב ביותר לשנת 2016

 

המזקקה המשפחתית 'ויליאם גרנט ובניו', אשר מיוצגת בישראל על ידי 'הכרם', זכתה בפרס היוקרתי, "יצרן הוויסקי הסקוטי של השנה" בתחרות הבינלאומית למשקאות חריפים (ISC) אשר התקיימה החודש בלונדון. בנוסף זכתה בתארים: "מזקקת השנה" ו"יצרני הליקרים של השנה". בין מותגיהם המוכרים: גלנפידיך, מאנקי שולדר, בלוויני ועוד.

 במסגרת התחרות הבינלאומית למשקאות חריפים (ISC) אשר התקיימה החודש בלונדון, זכתה 'ויליאם גרנט ובניו', עסק משקאות חריפים בריטי ומזקקת אלכוהול משפחתית עצמאית, המיובאת באופן בלעדי על ידי חברת 'הכרם', בפרס היוקרתי והנחשק של עולם האלכוהול והוכתרה כ"מזקקת השנה" לשנת 2016. לחברה הוענקו גם שני שבחים יוקרתיים נוספים- "יצרני הוויסקי של השנה", זו השנה השנייה ברציפות, ו-"יצרני הליקרים של השנה".

בהצלחה מופלאה ומרשימה, המזקקה זכתה ב- 65 מדליות  בתחרות, ביניהן 23 מדליות זהב,  עבור המותגים: גלנפידיך, מאנקי שולדר, בלוויני, טולמור, דרמבויי ועוד. ה-ISC  מאשרים כי זכייה בפרס היא הישג מרשים עבור כל מזקקה שעוברת את ההערכה הקפדנית והעיוורת שבמבוצעת על ידי חברי פאנל השיפוט המומחים של התחרות.

בלוויני זכה בתואר הוויסקי סינגל מאלט, 12 שנים ומטה. גלנפידיך מאלט מאסטר זכה בקטגוריית סינגל מאלט ללא הצהרת גיל ודרמבוי קטף  את פרס ליקר השנה. לבלוויני DCS ניתן מדליית העיצוב והעטיפה הזוכים עבור מוצר חדש.

פרס יצרני הוויסקי הטוב ביותר למזקקת ויליאם גרנט
פרס יצרני הוויסקי הטוב ביותר למזקקת ויליאם גרנט

תחרות ISC הבינלאומית למשקאות חריפים היא אחת התחרויות המוערכות, מכובדות ומשפיעות בעולם. התחרות מבוססת על תהליך שיפוטי עצמאי וקפדני שמטרתו לעודד רמה גבוהה של משקאות חריפים הנכנסים לתחרות מדי שנה. בתחרות משתתפות כ-1000 חברות מכמעט 70 מדינות בעולם, מה שהופך את ISC לתחרות גלובלית אמיתית.

סימון האנט, מנכ"ל 'וויליאם גרנט ובניו': "אנו בהחלט נרגשים על הזכייה בתואר "מזקקת השנה" ובהכרה וההערכה של עמיתנו בדרך כה מכובדת. זוהי עדות לעבודה הקשה שכל צוות החברה משקיע ביצירת המגוון הרחב וזוכה הפרסים שלנו של משקאות פרימיום עילית".

 

השארת תגובה