מסעדת השף ARIA (אריא) חוגגת סילבסטר

מסעדת השף ARIA (אריא) חוגגת סילבסטר בערב של חגיגה קולינארית ואלכוהול איכותי

 ביום חמישי 31 בדצמבר מסעדת השף ARIA (אריא) תחגוג את ערב השנה החדשה עם תפריט מיוחד וסגור אותו הרכיב השף גיא גמזו, הכולל מנות בסגנון אירופאי עם טוויסט לוקאלי מסקרן ומתוכו ניתן לבחור את המנות בקטגוריות השונות, לפי הטעם האישי (מנה ראשונה, עיקרית וקינוח זוגי). לצד האוכל, האורחים ייהנו מכוס שמפנייה MOET מרעננת להרמת כוסית ראשונה לכבוד השנה החדשה.

החגיגות יתקיימו בשלושה סבבים, כאשר הראשון יחל בין השעות 19:00-21:30 במחיר של 350 ש"ח לסועד, סבב שני בין השעות 21:30-23:30 במחיר של 450 ש"ח לסועד וסבב שלישי החל מהשעה 23:00 ועד לבוקר 2016, במחיר של 450 ש"ח לסועד.

מנות ראשונות

v    דגים ופירות ים על הקרח (מנה זוגית) פרוסות של סלמון וטונה אדומה, שרימפס קריסטל חלוט במי-ים ואויסטר ג׳ילארדו

v    טונה אדומה סשימי טונה אדומה עם ויניגרט תפוז, שמן שומשום וצ׳ילי אדום

v    טאטקי סלמון צרוב בצד אחד על ויניגרט תמרהינדי, למון גראס וקשיו מקורמל מעל

v    סלט שרימפס ויאטנמי, שרימפס קריסטל עם פלחי פומלה עסיסית, עלים ארומטיים בויניגרט של חלב קוקוס  חריף

מנות עיקריות

v   The codfather פילה קוד שחור מהים הצפוני במיסו לבן עם פירה סגול

v   חצי לובסטר חצי לובסטר צלוי בתנור עם חמאה מזוקקת וטימין לימוני, לצד פטוצ׳יני בציר לובסטר וחלמון שליו

Aria_T-BONE טלה_ שלוש יחידות של אוכף טלה על העצם צרובים במחבת, עם פירה כמהין_ צילום- בן יוסטרv   T-bone טלה, 3 יחידות של T-bone טלה על הפלאנצ׳ה עם פירה תפוח אדמה וכמהין שחורות על ירקות שורש מזוגגים בציר טלה

v  פורטר האוס (זוגי), 900 גרם של סינטה ופילה על העצם עם ירקות שורש, חרדל צרפתי, פירה ראטה וסלט עלים

ניתן להזמין מקומות גם בקומת הבר וליהנות מתפריט זהה לזה המוגש בקומת המסעדה, לצד כוס MOET באותן שעות ובאותם מחירים, לרקע צלילי דיג'יי תומר אדטו.

מסעדת ARIA נחלת בנימין 66, ת"א 03-5296054

http://www.ariatlv.co.il

 

אודות מסעדת ARIA

ARIA (אריא) ממוקמת במבנה דו-קומתי לשימור ברחוב נחלת בנימין בתל אביב, כאשר הקומה העליונה היא קומת המסעדה, המציעה לאורחיה חוויה קולינארית עשירה פרי יצירתו של השף גיא גמזו, שנחשב לאחד השפים הצעירים והמבטיחים בארץ. בקומת הכניסה ממוקם בר הלאונג', אשר מציע לאורחיו חווית בילוי קלאסית מודרנית. גם בלאונג' ניתן ליהנות מהתפריט המצוין של גמזו, מגוון מנות אירופאיות עם טוויסט לוקאלי בנוסף לתפריט קוקטיילים עשיר. בכל ערב מתארח די ג'יי שונה שמעניק אווירה ייחודית ויוצאת דופן בחלל הבר.

השארת תגובה