סקס ויין ביקב הרי הגליל

ערב אינטימי על כוס יין ביקב הרי גליל הסקסולוגית ד"ר איריס בר-און "איך לעשות מהלימון לימונדה"

(אני, אם אני נתקל בסקס לימוני, עובר מיד לתרחיש אפרסק. אבל זה רק אני)

חמישי, 21 בינואר, בשעה 20:00

יקב הרי גליל, מזמין לערב אינטימי עם ד"ר איריס בר-און, סקסולוגית, הומוריסטית, יועצת אישית, זוגית ומינית, להרצאה – "איך לעשות מהלימון לימונדה".

התנהגות הינה בחירה, איך להפוך את החמוץ למתוק, הרצאה הומוריסטית שתעסוק בהבדלים בין המינים– השפות השונות, איך ניתן להבין, להכיל ולחיות בכיף ביחד, הקושי להבין את הביולוגיה והשונות הרגשית, כיצד ניתן להבין ולמנוע אכזבות דרך ההבנה, יחסים שחוקים בין בני הזוג, משמעות החופש בזוגיות, כיצד ניתן לשמר את התא המשפחתי, על אהבה בדרך ההומור ועוד.

וזה עוד לפני שהיא שתתה שלוק אחד
וזה עוד לפני שהיא שתתה שלוק אחד

ד"ר איריס בר-און, סקסולוגית, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה, תואר שני במדעי ההתנהגות ודוקטורט בחינוך בנושא "מיניות מתבגרים", הוסמכה כמורה בכירה ולקחה חלק במערכת החינוך במשך 14 שנים. איריס משלבת את ניסיון חייה וההשכלה שרכשה להדריך ולנסות למנוע פירוק בתים. במהלך הכשרתה המשיכה ללמוד ולפתח את המקצוע. מזה 10 שנים משדרת תכנית שבועית ברדיוס 100FM במוצאי שבת, שידרה תכנית יומית ברדיו חיפה וברדיו לב המדינה והתארחה באינספור תכניות בוקר ואירוח: "למבוגרים בלבד" של גדעון רייכר, "יענקל׳ה לאן", תכניות הבוקר של רבקה מיכאלי, אפרת רייטן, אברי גלעד, חלומות בהקיציס, מה קשור, פופוליטיקה, מבט שני, ובתוכניות רדיו רבות ומגוונות. איריס מאמינה בעשייה ובהתקדמות תוך כדי עשייה ולכן יצרה מופע בידור על זוגיות, אהבה וסקס עם ננסי ברנדס "טוב לי או רע לי" ומופע על זוגיות ומשפחה עם אסף אשתר ואיריס ברנע "סיפורים ממין אחר".

 יקב הרי גליל, בעל מבנה מודרני מרשים, שוכן בפסגות הגליל העליון בסמוך לקיבוץ יראון, בלב האזור בו נמצאים כרמיו וממזג בין המאפיינים הטופוגרפיים הייחודיים, האקלים האופטימאלי ומומחיות רבת השנים בייצור יינות איכות, הזוכים מידי שנה בתחרויות יין בינלאומיות יוקרתיות. יינות היקב כשרים למהדרין.

ההרצאה תחל בשעה 20:00  מחיר כרטיס: 70 ₪ לאדם, כולל גבינות ויין.

להזמנות- מרכז מבקרים יקב הרי גליל – 04-6868748, www.galilmountain.co.il

השארת תגובה