מיקי שמו ויונייטד איירליינס מגישים קינוחים חדשים

מיקי שמו ויונייטד איירליינס יגישו החל מה-1 בדצמבר מנות אחרונות חדשות

הקינוחים הם פרי יצירתו של מיקי שמו, קונדיטור ראשי ומבעלי רשת "קונדיטוריית שמו". מיקי שמו מצטרף לצוות הקולינרי המייעץ של יונייטד איירליינס בישראל, בו חברים מספר שנים השפים הנודעים אביב משה ומאיר אדוני.

מיקי שמו ייצר שבע מנות אחרונות, עבור נוסעי מחלקת ה-BusinessFirst  בקווים הישירים של יונייטד איירליינס לניו יורק ולסן פרנסיסקו והם יוגשו במהלך השנה, בסבבי עונות סתיו, חורף, אביב וקיץ.

עוגת גבינה של מיקי שמו ויונייטד איירליינס
עוגת גבינה של מיקי שמו ויונייטד איירליינס

אלה הקינוחים של מיקי שמו שיוגשו:

  • טארט שוקולד: קארה שוקולד המכיל שלושה מרקמים: קראנץ פרלינה, קרם נימוח וביסקוויט רך.
  • טארט תפוחים וקרמבלס: טארט תפוחים מוקפצים וקרמבלס שקדים.
  • מקרון גבינה: עוגיית שקדים אוורירית במילוי קרם גבינה.
  • גבינה שטרוייזל אפויה: קוביות גבינה ביתיות.
  • ברוקלין שוקולד לבן: ניו יורק cheese בראייה מחודשת
  • טארט לימון: טארט לימוני וחמצמץ עם קרם וריח הדרי בשילוב מרנג איטלקי.
  • טארט פירות טריים: טארט אישי וחגיגי עם קרם וניל ופירות העונה.

יונייטד מקיימת בישראל קשרי עבודה קולינריים מאז שנת 2005 עם שפים-סלבריטאים, המייצגים סגנונות בישול שונים כדי לייצר תפריט גורמה איכותי רגיל וכשר (גלאט) ברמה גבוהה לנוסעי מחלקת ה- BusinessFirst של יונייטד הטסים בקו הדו-יומי בין תל אביב לנמל הבית של החברה בניו יורק – שדה התעופה ניוארק ליברטי ובקו היומי (החל מה-7 באוקטובר) לסן פרנסיסקו. זאת בנוסף לתפריט הרגיל  פרי יצירתם של צוות השפים של יונייטד.

לדברי אבי פרידמן, מנכ"ל "יונייטד איירליינס" בישראל: "שותפות קולינרית זו הינה בת יותר מ-10 שנים והיא הטביעה את חותמה על רמת התפריטים הגבוהה מחד ועל ציפיותיהם של הנוסעים מאידך. האתגר שניצב בפנינו היה כיצד ליישב ציפיות אלה עם הרצון ליצור תפריט חדשני גם של מנות אחרונות, שהוא יותר מגביל ממסעדה".

מיקי שמו נימנה עם מובילי הקולינריה בישראל בשנים האחרונות. הוא הרכיב את המנות תוך שימת דגש על חומרי גלם טריים באיכות הגבוהה ביותר. צוות השפים של יונייטד בחן את המתכונים וחומרי הגלם ורק לאחר מתן אישורם יוצאות לדרך בימים אלה המנות החדשות, אשר יתחלפו כאמור בסבבים של אחת לרבעון.

לדף הפייסבוק של יונייטד איירליינס

לדף הפייסבוק של מיקי שמו

השארת תגובה